söndag 21 augusti 2011

Igår följde jag med Sofie till Borlänge, hon skulle shoppa regnkläder. Först en vända på Odal o sen in på kupolen. Började me mat på donken! Mmm, gött va de!=) Sen kikade vi runt. Till slut så hittade hon ett snyggt set hon vart nöjd över, så hon slog till. Sen shoppade jag lite smått o gott bla trosor, duschcreme o ammningsbh som ja e tvungen o ha..osså hittade jag en söt liten snuttefilt, o ett par strumpor till bebis. Snuttefiltar e verkligen nått jag vill ha fler av. Perfekt o ha med sej o torka dreggel o spyor, som samtidigt e söta=) Denna va så liten, men så söt. En elefant va de, osså en trekantig tyglapp som kropp osså fötter o armar på de=)
På H&M där ja handlade till bebis fick ja presentkort på 50kr för att jag handlade just bebiskläder..helt ok för o ha handlat för 100kr bara. Men då gällde de bara 29/8-5/9, o då vet ju inte jag vart jag är lr om jag orkar springa på kupolen...Han e ju beröknad till just den 5:e. Så jag får skicka med det med nån som får köpa nå kul åt honom=) Sen på Lindex köpte jag resten o där fick jag ett opresentkort på 100kr för att jag handlade för 400kr. Det gällde däremot i 3år så de va ju superbra!!

Väl hemma va jag heelt slut!! Så jag tog med mej nya duschcremen o ställde mej i en varm dusch o sen slappa ja ett bra tag i soffan till filmen Draktämjaren. Missade början men den va helt ok.

Har en creme somjag kan rekomendera starkt för trötta ben, köpt den på oriflame o den heter Perfect Body beautiful legs, en creme för trötta ben. Den blir härligt kall o kylig. Va jätte skönt när man va trött i benen iaf.



1 kommentar:

Sofie sa...

Draktämjaren är ju bara bäst. Har också duschat med min nya creme igår.Luktade super mums.

Tack för sällskapet det gör vi om sedan med eller utan magen och då med bebis. :)