onsdag 17 augusti 2011

Kommit upp i bra tid 2 dagar i rad nu...bra de för imorn ska jag till frisören med Ozzy!=) Han behöver snyggas till...byxorna ser ut som en kjol =S hihi!!
Sist jag hade klipptid va i juni, men då avbokade jag den för jag fick hjälp o ta av svans o hals när jag o mamma va i Linköping..då tyckte ja de va onödigt o åka o klippa för resten...så nu ska de bli riktig hund av honom igen=)

Har varit slut på kolsyra i min soda stream i 3 dagar..o inte fått fingrarna ur o åka o byta den..har varit jobbiga dagar kan jag säga då jag blivit lite beroende av den hihi...så gott me kolsyrat vatten! Men igår kväll vid kl22 böt ja in den o har redan dragit i mej 2L på 12 timmar...haha o då har de varit natt oxå!=)
Tycker kolsyrat vatten släcker törsten bättre..o jag e törstig av mej nu för tiden..o på nätterna e de drygt o dricka mycket för då blir de ännu mera spring på toan, kolsyrat vatten behöver man bara ta nån klunk av så känns de bättre=)
Dricker jag inget på nätterna så blir de betydligt mindre spring ändå, men ja kan inte låta bli=) Utan vatten kan ja klara mej me 3ggr/natt.
sen så känns de bra o dricka mycke vatten..för de känns som om de sköljer kroppen lite..klådan har ju blivit bättre, kan de va därför kanske?=) De tror jag!


19 dagar kvar!




Inga kommentarer: