måndag 15 augusti 2011

Trött, tröttare, tröttas! Det är jag det!!! Förstår inte hur jag kan va så trött! Hinner knappt vakna o kliva upp förens jag känner mej så trött att jag skulle kunna sova igen..antar att kroppen vilar upp sej för vad som komma skall..... Sen så blir nattsömnen så störd av allt spring på toa..mellan kl 00-06 hade jag varit upp 4ggr..haha...o bäst sover jag på förmiddagarna...Gick upp me sambon i morse kl 6..när han åkt till jobber så la jag mej igen vid 7..o gick upp kl 12!!! Jag fattar inte!! Tur jag har en hund som är bäst!! Upp o ut vid halv 7 sen sover vidare med mej...matrutinerna blir ju lite...ja..i otakt..men vafan..vem bryr sej.. blir lika för mej..o Ozzy kan inte klockan så va gör de om han äter frukost kl 12 o kvällsmat kl 19...idag åt han frukost kl 12 o kvällsmat kl 17 tom...De blir som det blir helt enkelt denna tiden...de e ju inte så lång tid kvar nu så...!

Men jag vill gärna orka göra Nånting under dagarna..iväg med Ozzy en vända i skogen så e man helt slut sen... I vanliga fall kan man ju känna sej trött, men de går att ignorera det...de går inte nu...haha...de e sån trötthet där det känns som om ögonen faller ihop när som helst! Hoppas för allt i världen att de försvinner på nolltid när bebis är född..hur ska jag annars orka med allt + den lille...hihi=)

21 dagar kvar till bf. 3v exakt idag! De rullar på! Hoppas bebis inte väljer o kika ut efter de..vill inte gå över tiden=P

Sambon har börjat o jobba igen...de känns lite sisådär...hoppas jag får tag på honom den dagen de gäller..om de händer nå på dagtid alltså...

Nej, gå o sova så man får ihop lite nattsömn!=)




1 kommentar:

Mirre sa...

jag är också megatrött, man behöver lite ledigt.

kramar, tragiskt med klasskamraten