söndag 16 oktober 2011

Idag har vi haft lite barn o hundvakt av farmor o farfar=) Vi hade ved som skulle köras hem från skogen. Sambon bölrja förra helgen o ja sa att jag ville oxå hjälpa till. Skönt o komma ut o göra nått. O sådär har jag inte tagit i på jag vet inte hur länge, haha...få se om man har träningsvärk o ryggont imorn nu=) Men jag kände iaf va lätt o skönt de va o inte vara gravid längre. Sist vi höll på o kapa ved så va magen stoooor o då va de så irriterande att jag inte orkade med..=P

Sen vart vi bjudna på mat=) Jätte gott! Sen blev det paltkoma så både jag o farmor däckade en stund på soffan. O Filip skötte sej o sov lite då oxå=)
Nu ligger han på ett täcke på golvet o filosoferar o småslumrar lite om vartannat=) Snart ska vi sova. Sköööönt! Få se när han vaknar i natt sen.. denna natten som var blev de halv 5,...han knorrade lite innan...vid halv 2 första gg men somnade om. Han är lite snorig o de märks mest på nätterna. När han sovit några timmar..så man hör hur han snörvlar o iriiterar sej på näsan..plutten!! Så där vid halv 5 tyckte jag så synd om han så jag tog upp han o gav han mat så han fick annat o tänka på. Sen blir de bättre när han inte ligger oxå...sen vart de o sova till 2o över 7 då vi gick upp=)

Har även bokat in en Me&I visning här i november..ska bli superkul=)

Inga kommentarer: