måndag 17 oktober 2011

Idag är sambon hemma från jobbet, o resultatet av de vart sovmorgon för mej=)
Filip vaknade lite till o från i natt med sitt snörvlande..gick upp med honom o gav honom mat vid halv 6 då jag försökte med nappen från 5. Men han va inge lättlurad då han märkte att de kom ju inge mat ur den, haha. Sen från 10 över 6 la jag mej o sov igen, till 10 i 8. Skönt!

Sen efter att jag gett både Ozzy o Filip mat på förmiddagen så tog vi en promenad. Vi gick 6,5km på 1h o 15min. De va jobbigt kan jag lova, rask takt med vagn o hund, o försöka få Ozzy o inte lukta överallt. Han var oxå rätt slut när vi kom hem. Väl hemma vart de frukost åt mamman, Filip sover än ute i vagnen. Han sover så jäkla bra ute. Man eldar lite åt kråkorna då jag har altandörren öppen lite o vagnen precis utanför den. Vill höra honom om han skulle vilja nått.. Måste skaffa en babyvakt tror jag, det blir ju inte direkt varmare ute=)

Pappan tog sej en middagslur sen o jag städade av här hemma.. o nu väntar jag på att pojkarna ska vakna..tror nog att Filip vaknar först=)


1 kommentar:

Sofie sa...

du verkar ha haft en härlig morgon Cajsa. Sak vi prova oss på en promenad på onsdag?