torsdag 20 oktober 2011

Igår vart det en kvällspromenad med Sofie o Astrid, 4,38km på 55min.
Morgonpromenaden tog jag med Vicky o hennes mamma o lilla Nelly o blev 5,68km på 1h 13min.

Jag använder mej av appen Runkeeper på min mobil som mäter distansen o tiden. Rätt kul för man blir lite mera taggad! Som när vi mötte Sofie o stannade o pratade så fråga Sofie efter ett tag om ja hade runkeeper på o de hade jag glömt haha så de vart hejdå direkt;) o knata på ist.

Nu håller jag på o baka moccarutor, tror jag de hette. Ett recept jag tog av svärmor för de va så jäkla goda när jag smakade en (3) där förut, haha=) Men jag tror ju knappastatt jag skulle lyckas lika bra...men första gången e ju alltid första gången så vi får se=)

Snart ska jag iväg o handla lite oxå..ingen rast o ingen ro....

hej så länge!=)


3 kommentarer:

Sofie sa...

ja måste man alltid se er när vi är ute hahah.

synd att jag ska till skolan i morgon annars hade jag brytit mig in för en ruta

Caroline o. Lukas sa...

Oj här var det full rulle. Många härligt långpromenader. Kul att läsa ikapp lite om Filip. Riktigt söting ni fått :)
Ha det gott

Marie sa...

Ohh vad mysigt och gött. Samt vad roligt att ut och powerwalka sådär, skönt att komma igång

kramar