tisdag 18 oktober 2011

Gårdagens kvällspromenads tog vi med Sofie o en av kamelerna=)
5,34km på 1h o 8min. De e vi nöjda med=) Hade en trött o nöjd hund igårkväll=)

Idag när vi skulle ut så va de så ruggigt väder, regnade o blåste. Satte på Ozzy sin regnjacka o regnskyddet på vagnen så gick vi ut. Jag drar mej inte för lite dåligt väder=P 1h o 45min va vi ute. Ja nu gick vi inte hela tiden, först så träffade vi på Sofie o kamelerna o prata lite med dom. O lite längre upp på gatan träffa vi på en annan jag känner som vi oxå vart o prata med. Kallt blev de tillslut så de vart en spurt hem sen. Nu har jag precis ätit lunch. Fått till en eld o dricker en kopp kaffe=)

O de finns en sak jag har funderat på länge som jag vill göra. Nu har jag börjat fundera på de igen. Ta jägarexamen!!! Finns en kurs i Hedemora som startar snart... Jag VILL!!!!!=) Men de e dyrt o sen så har jag ingen nära jägare som jag kan ut med sen..men man kanske får följa med nån genom kursen...jaja..ja går nog fortsätta drömma..men jag vill!

1 kommentar:

Sofie sa...

Härligt att ni var ute så länge idag innan vädret blev bajs. Promenera i morgon :) jag är hemma ska bara till rosa huset en sväng.