tisdag 26 juni 2012

Det finns inget dåligt väder sägs det ju=)
O va prydde då mej? jo mina fina PoP stövlar hihi
lite förstora, men fick de till så bra pris, 150kr (ord 499) då de va skadade som hon kallade de i butiken. Vad som var, va att de va knöliga vid ankeln då de legat böjda o de gjorde då inte mej nått=)


Måste oxå få visa en till fin sovstil på Filip.
När han somnade så låg han med armen om hunden o när jag sen gick in o tittade till honom så hade han lagt den uppe på sej=) sött=)



O en bild uppifrån=)


Täcke är inte o tala om.
Har bara ett lakan då de e rätt varmt i sovrummet, men de åker av fort som blixten de oxå=)


Imorgon ska jag o Ozzy till Falu djursjukhus på sjukgymnastik.
Få se va de innebär=)

O på torsdag åker jag, mamma o Filip till IKEA i Västerås!!=)

1 kommentar:

Anna sa...

Så du ska ta en tripp till storstan :-D
Handla inte för mycket nu bara...dey finns ju en hel del andra butiker i anslutning till IKEA!!
Än har jag inte fått något klartecken om bilbarnstolen. Kanske han ändrat sig efter sommaren...