torsdag 28 juni 2012

Igår va jag i Falun på djurjukhusets rehabilitets center.

Efter lite prat o så va de dags o träna=)

Först skulle de duschas av i en duschkabin, syns på en bild neranför.
Den va läskig till en början att gå in i tyckte Ozzy.
Sen upp på bandet.
Han såg lite panikig ut först men hon som har hand om de va jätte duktig o koncentrerade sej mest på o låta han vara o vänja sej o prata med mej. Efter nån sekund gick de bra.
Då blrjade bandet rulla o Ozzy funderade VAD HÄNDER NU?? o åkte med bandet bakåt hihi..
Höll i kopplet o lockade på han så kom han framåt direkt, jätte duktig..
Sen fylldes de på med vatten o Ozzy arbetade på bra!
Sen en liten paus, då ställde Ozzy sej med framtassarna längst fram mot mej, va som en kant före bandet, o sen när de börja rulla igen så gick han bara me baktassarna den lilla fuskisen=) så jag fik putta bak han haha

Efteråt skulle de duschas av igen då de e klor i vattnet o då gick han så glatt in i duschkabinen!!=)
Ska dit om 4v igen då hon har semester nu så ska vi lägga upp ett schema för Ozzy.
Passade på o köpa riktig mat oxå, allt-i-1 mat med fiskolja som hon rekomenderade för eksemen o glukosamin tror ja de hette som jag ger tabletter, så slipper jag ge sånna särskillt..

Efteråt va vi förbi hos min bror en snabbis o grattade Sarah på födelsedagen!=)



O Filip hade i går kväll en egen stil som vanligt!
Denna ggn fick hunden leka kudde=)



1 kommentar:

Nadja sa...

krya på dig brorsan Ozzy