tisdag 16 oktober 2012

dagis

Idag har jag varit på möte med dagis. På måndag börjar inskolningen!
Ja, jag hade ångest kan jag säga haha på frågan vad jag hade för förväntningar av förskolan svarade jag; att ni tar väl hand om han o är snäll mot han!! haha

Det jag fick mest ångest för är kläder. hur mycket han ska ha där o vad ska han ha.. galon gillar jag inte faktiskt, har skalkläder o de ska visst ha högre vattenpelare än galon..o bra mycket mer bekvämt tycker jag!

jaja får ha lite mer ångest så får vi se hur de går=P




3 kommentarer:

Mikaela sa...

Jack är inne på sin 7:de vecka varav en sjukvecka på dagis. (han är iofs sjuk hela tiden mer eller mindre).

Just nu har han höstblåsor - suck.

Vi är jättenöjd med kläderna =).

Spännande med dagis - det kommer gå jättebra - det är oftast oss det är jobbigast för, kidsen har ju skoj =).

Vi har en skaloverall den är kanon på dagis =).

Men ja det är mycket att tänka på.

Börjar du jobba och hur känner du inför det? Själv praktiserar jag på Polarn o pyret =).

Anna sa...

Galon är topen kan jag säga. Barnen krymper, klättrar & rullar sig i lera så ett par stackars skalkläder kommer va slut på nolltid!
Fodrad galon skulle jag rekommendera för säsongen just nu!

Anna sa...

Oj ingen aning angående POP-kläder. Jag ahr inte varit in där den senaste månaden. Kan alltid titta om jag går förbi. Du vet att vi har 2 butiker i Västerås. En nere på stan & en på Erikslund.