torsdag 18 oktober 2012

Filip har blivit så duktig att äta själv. Fast numera använder jag en haklapp som är som en tröjja haha då de blir mat överallt. O lite rädd om kläderna e jag, fläckar är aldrig kul..
Det syns inte så bra men tröjan på bilden under e den nya från Me&I som jag beställde från klädesvisningen jag hade. Det är en brandbil på=) Så fin!=)
 


 
En morgon bestämde sej Filip för o mysa extra mycket.
Napp, kudde o kröp ner bredvid Ozzy i hans biabädd=)

 
Idag efter promenaden stannade vi ute lite o lekte med gruset=)
Fick använda en skötväska som sittunderlägg då jag förlagt mitt riktiga nånstans.
Duktiga jag...
o napp blev ett måste, annars hamnade allt grus i munnen=)

 
Ozzy är med o håller koll på oss!=)


 
Det vart en sen middagslur för Filip idag, halv 2 stoppade jag han i säng.
Vi tog visst en extra lång sovmorgon o gick upp vid 10 idag. O med det vart det en senare promenad än vanligt, samt att vi stannade ute ett tag innan vi gick in o åt.
Men han e verkligen superduktig, man går in med han o lägger ner han. O så går man ut o säger god natt.
Idag stod han tom upp i sängen när jag gick ut men inte ett lnyst har jag hört. Han lägger sej ner o somnar ändå själv.
 
Fått en tid för återbesök på hudkliniken i Falun nu oxå. 8 nov. Ett tag kvar men jag överlever=)




Inga kommentarer: