måndag 29 oktober 2012

I fredags var Filip ensam 2 timmar på dagis, när jag hämtade honom var han ute o lekte=) till kvällen blev han lite krasslig, sov typ inte alls på natten. Lördagen hade han lite feber. O söndag bara snorig. O idag mår han bra. Han är just nu på dagis, mellan 9-12 ska han vara där. O här känns det tomt o ensamt.
gått en promenad med Ozzy i snövädret o varit till affären en sväng.
Nu tar jag de lugnt en timme till innan jag ska gå o hämta filuren=)
 
Imorn ska jag på ett möte om att ev sättas upp på en vikarielista.
Såå kul då de e ett jobb jag drömt om länge länge!
Kanske ska sätta sej i skolbänken igen oxå så man får en riktig utbildning till de?
men de får vi se hur de blir med de. Får jag vikariera lite så kan jag ju känna på yrket lite mer först=)
Återkommer om hur de gått sen=)



1 kommentar:

Anna sa...

Heja heja!
Så skönt att han inte blev sjukare & att han verkar trivas på dagis!

Ut & jobba med dig ;-)