måndag 17 december 2012

Ja här är vi fortfarande sjuka.
Filips ögon geggar enormt o histan e värre så imorse ringde jag till vc o fick en tid idag kl 3.
Han har ögoninflammation så han fick örondroppar samt hostmedecin utskrivet.
Det var ingen rolig grej o få i dropparna, men 2ggr/dag i 6 dagar ska dom dit..hua! Stackars liten!
Min hosta e hemsk oxå, o snörvlar fortfarande! Suck!

De ringde från Prioleva idag oxå, har sökt jobb där tidigare.
Undrade om jag kunde jobba på onsdag, men jag sa som det var att jag vet inte än hur vi mår.
O med beskedet fårn doktorn så känns de inte som om de blir nått av med det=(
De ringde från dagis oxå o ville att ja skulle jobba på fredag, de känns som om ja ska kunna bli bättre tills det iaf, men jag sa att vi skulle höras på torsdag.
Surt när jobben trillar in o man e sjuk!!!




Inga kommentarer: