onsdag 5 december 2012


Jobbat mån-onsdag.
Imorn e jag ledig o ska plugga ikapp min engelska. Ligger lite efter med onsdags uppgifterna.
Men inte mycket=) Men har en uppgift till läraren som ska göras o jag vill helst ligga ett steg före i uppgifterna. Låg före i måndags då jag redan då gjort tisdags uppgifterna. Men idag vart de heldag på jobbet så jag har inte orkat med så mycket mer än o träna på grammatik.
Men imorn tar jag igen. Om jag hinner försöker ja göra klart hela veckans uppgifter=)
Men uppgiften till läraren är ett måste iaf, trots att sista dagen e om 3 veckor=)

Varit på samma ställe o jobbat hela veckan nu=) Förra veckan va ja oxå på samma ställe men en annan avdelning, då 3-5 åringar. O nu har ja haft 1-3 åringar. På fredag ska ja va me 3-5 åringarna igen.
De e helt sjukt hur kul man kan tycka de e o jobba. Jag glömmer av raste till och med. De får skicka iväg mej haha..annars när man jobbat kan man längta till rasten. På macken hade ja iof inte ens rast.
Men nu tycker man nästan de e tråkigt o gå ifrån=)
O som idag när jag jobbat från 8.30-17 så har dagen bara svishat förbi=)
Jag vet med säkerhet vad jag vill bli när jag blir stor nu iaf!=)
Och jag hoppas jag kommer att lyckas att ta mej dit!
Engelskan e som sagt första steget..kämpa kämpa!!


Inga kommentarer: