torsdag 14 februari 2013

I have now corrected your final exam and looked over the work you have done previously during the course. I think you have developed your English a lot, so well done! Looking at the knowledge requirements for the course, you reach most requirements on C-level, but not quite all of them, and I will therefore register a D as a final grade for the course.

A = MVG
B = VG+
C = VG
D = G+
E = G
F = IG


Det var slutbetyget på engelskan. Lite surt med C:et, men de e sånt man får ta. Jag vet ju själv att jag va nära fast de inte står med sen på betyget!
En stor börda har lyfts från mina axlar nu när engelska äntligen e klar, o att jag klarade den. Satsade på ett E så att jag fick ett D e ju jätte kul!!

Idag e Filip på dagis, han va där en liten vända i måndags, hämtade han vid 12 så han fick sova hemma. Så 3h fick han träffa kompisarna iaf=)
Han e fortfarande lös i magen, magen har kommit i total otakt sedan magsjukan för en vecka sedan.
Det e tydligen jätte vanligt. O de kan va lösa ett bra tag efter. Suck!
Överkänslighet mot mjölk e oxå vanligt, han vart värre i magen igår då han fick mjölk till maten så de va svaret på de. Ingen mjölk tills magen e som den ska igen.





Inga kommentarer: