tisdag 24 november 2009

Wille har hittat en ny sovplats!=)



Idag är jag ledig! Skönt! Jag och Ozzy tog bilen och åkte till skogen och lekte lite. Jag tror jag inte vet nån annan hund som är så lycklig, glad och busig jämt! Han är verkligen en liten solstråle!=) Sen så har han ju såklart massor av tok för sej oxå, men det är sånt man får med på köpet! haha..
Det var första gången som vi var i den där skogen...ett ställe efter gamla Vikmanshyttevägen.. härlig promenad vart det iaf..och Ozzy hittade som vanligt tusen större vattenpölar som han simmade runt i. Passade faktiskt på att ta lite kort oxå..men nu ska ni inte tro att jag var så duktig och komma ihåg att ta kameran med, nej nej, så de blev mobilkort. Men man ser ju va de föreställer iaf, min lilla solstråle=), och det är det som är huvudsaken tycker jag!

När vi kom hem så hade husse oxå kommit hem, han hade varit och hämta pellets. Så det var bara o in o stapla säckarna. Skönt o ha fullt me pellets i källaren. Men vi har faktiskt inte slagit på värmen än. Vi eldar bara i kaminen än så länge och det räcker gott och väl!!=)

Nu sitter vi framför brasan och myser lite, och ska ev kolla på en film snart. Ozzy har beställt film. Valpgänget såklart!, Santa Buddies heter deras nya film. Älskar dom filmerna!!=)

Här kommer lite bilder från dagen=) :



Ozzy passar på att bada lite=)

Så fin!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söta pojke,
pressis som hans brorsa(hi-hi)

Nadja

Sofie sa...

Åhh har ni också pellets på påse. Det är så förbannat drygt. Vi bar in 4 pall sist.

Ozzy ser i alla fall ut att ha haft en toppen dag. Kan inte direkt såga att mina kameler älskar att plaska ner sig.