torsdag 21 januari 2010

Nu har jag lagt till besöksstatistik på sidan. Är ju nyfiken hur många som är in o kikar=) haha..

För övrigt så har det varot mycket jobb, hela förra veckan + måndag o tisdag.

På onsdagen åkte vi till Stockholm för att hämta pappa som varit på Södersjukhuset sen söndagen, då han ramlade och bröt foten. Tyckte så synd om honom som fick ligga så långt hemifrån, men det gick bra, de som va huvudsaken. Och nu är han ju hemma igen, ännu bättre. Dock med gips, men han får träna o gå på kryckor!
O morfar hade oxå ramlat. Så han skulle få åka in på röntgen. Han hade halkat o slagit i axeln o huvudet. O blivit alldeles yr. O va de fortfarande så de ville kolla upp de på sjukhuset.

Nu alla mina nära o kära så får ni hålla er hemma och inne. Och lås dörren!!! Nu får de inte hända nå mer tok tycker jag!!!

Va ner på färgaffären idag o ska väla tapeter. Johan kommer o gör klart i rummet uppe imorn. Har en tapet som jag bestämt mej för iaf, sen så ska jag ha en fondvägg. Har 3st prover som jag inte kan välja mellan, eller en har jag valt bort. Men de återstår ju fortfarande 2...hmmm... svårt!!! Hoppas Kenny kommer hem snart så får han bestämma!=)
Hade lite tur oxå. De tapeterna va de haölva priset på! Så då blir plånboken glad oxå!=) haha

Nej nu ska ja ta mej en kopp kaffe!!=) Hej o hå!

Inga kommentarer: