måndag 25 januari 2010

Tog Sofies idé om signaturen längst ner. Riktigt snyggt tycker jag! Fast synd att de e vit bakgrund. Får ändra min bakgrund till vit tror jag!

Y på vårat tagentbord är såå trög, nån som vet hur man kan fixa till det? Man får trycka jätte hårt för att de ska bli ett y...

Nu är det färdigtapetserat i rummet uppe iaf. Vi har haft som plan att ha det som sovrum. Har även börjat med arderobsdörrarna. Har slipat dom o nästa steg är att spackla igen gamla nyckelhålen o sedan sätta på nya handtag. Köpte ett par i typ matt guld, som blir o matcha tapeten. Så här blev det iaf med tapeten. O än en gång får jag ursäkta att jag är så lat att jag fotar med mobilen, haha..



Det är iaf typ guldtapet (den dagen vi säljer huset lär vi ju kunna ta flera miljoner för det iom att vi har tapeter med både guld och silver=P ) hahaha... jag är riktigt nöjd iaf!!

Vad har hänt i helgen då? Fredagen vart lugn, fick samtal från OK i Hedemora att de ville jag skulle jobba. De va jag snabb att tacka ja till. Tycker det är roligt att jobba där, både för att det är större mack än vi, o roliga människor o jobba med o kul med miljöombyte!

Sen på lödan va vi ut på Athena här i Säter. de har nyligen byggt ut, så jag var nyfiken på hur det blivit. Riktigt bra tycker jag! Det var karaoke där den kvällen, kul o lyssna på andra. Jag tog mej inte upp o sjöng, de överlät jag åt de andra=)

Nu är jag nyss hemkommen från en promenad med Ozzy. Jag tyckte att det var kallt, haha, de som bara va 9 minus ute nu och vi som haft över 20. Man vänjer sej fort med mildare väder iaf! O tog såklart inte på mej lika mycket kläder som jag brukar ha annars. Men så fort man kom upp i lite tempo så vart det varmare i kläderna=)

Fick just nu i skrivandes stund sms från posten att mitt paket från Jotex kommit. Har beställt lite smått o gott. Osså fick man med en liten resväska + en mindre väska på köpet oxå=) Måste åka ner o hämta de nu!=)

Hej så länge!





2 kommentarer:

Sofie sa...

Fan jag tror att du får komma hem och designa vårat hus sedan invändigt så slipper jag och sambon bli osams.

Angåede signaturen så får du göra om den från början och klicka i att du vill ha den transparent när man har skivit vad det ska stå i signaturen. Gjorde precis som dig först :)

Mirre sa...

Hejsan finfin tapet, vad duktiga ni är =D

Allt bra annars?

kram