fredag 30 april 2010

Gick bra hos vet. Kan tydligen bli så att de sväller upp mycket o vätskar. De viktigaste e att han låter de vara. Ska ta på en kalsong inne så de blir med skyddat. Fick även lugnande tabletter o ge han morgon o kväll i ett par dagar. Han blir då lite slöare o ska inte bry sej lika mycket i baken. Får såret bara vara så läker de ihop på ett par dagar. Vet trodde inte att han hade ondare än förut utan bara att de kändes konstigt när de vätskar vilket gör att han vill försöka va på. Där vätskan o blodet kom ifrån, var inte från ett stygn som gått upp, som jag trodde. Där hade han inte blivit sydd alls. Utan hade öppnat sej lite säkert för att de skavde första dagen där med trattet efter at jag klippt av den. O öppnar de sej en gång är de lättare att de går upp igen. Blir nog bra nu när vi sätter på kalsong o ger han lugnande. Tabletterna påverkar han inte negativt på något sätt alls. Kändes fel först o stoppa i han mer. Men de skulle inte vara någon fara alls för Ozzy utan bara bra om han blir lugnare o inte lika uppstressad. Så de får läka ifred. Känns skönt med tabletterna just idag oxå iom sista april. Så han ska få en till kvällen då de nog börjar smälla. Så både han o jag får sova i natt.

Imorn ska jag jobba öppning. Husse tycker de e jobbigt o se Ozzy "okry". Så ev ska svärmor ha hand om Ozzy imorn när jag jobbar. Beroende på hur husse tycker att de går. Tur att de finns en stark (jag) i vårat förhållande=P hihi

Inga kommentarer: