fredag 22 oktober 2010

Tack Mirre för att du är på mej lite om uppdateringarna!=) haha..ibland blir det ofta..ibland inte lika ofta!=P

Så vad har hänt då?

Har krattat hela gården, inklusive buskarna. Samt kört iväg alla löv, förutom 2 säckar som kom till härom dagen då jag såg att jag glömt att kratta ur buskarna från utsidan=) Så nu är vi förberedda på att vintern kommer..eller nej förresten...måste riva ur rabatterna först oxå=)
Ozzy har tyckt att jag har varit världens tråkigaste människa när jag har krattat. Visst har han varit med ute, men han har gått o satt sej på trappen o sett allmänt sur ut. haha...

Våran nya hd-box kom oxå så jag kopplade i den o skicka tebax den gamla, som stänger av sej o startar om sej helt plötsligt. Inte uppskattat!! oftast så gör den de när sambon kollar på hockey o något mål är påväg att ske....(moahaha)


Ozzy blir lite galen när kylan kommer. På våran skogsmulle promenad igår va de goldenfnatt på goldenfnatt. När vi var på hemvägen kom dom. Hihi, så söt! O vart får han all energi ifrån?

Köpt nya vinterdäck till bilen oxå..ska jag åka bakhjulsdrivet i vinter så lär jag ha bra däck!!=) När jag e van o köra 4hjulsdrivet då man bara gasar o aldrig slirar så kan de ju lätt hända en olycka annars=) Hihi, men ja kommer nog sitta i ett dike i vinter ändå, haha...

Alla julgrejjer från Jotex har kommit oxå, så nu inväntar vi advent!!!=)

Har hjälpt pappa o hans fru o flytta lite oxå. De blir klart i helgen, men vi började i tisdags med datagrejjerna..

Nu minns jag inte mer vad jag gjort..haha,
det vart ju punktat o fint de här, vad jag gjort!.. jaja...=)


1 kommentar:

Mirre sa...

Sedär ja jag fick dig att få ändan ur, haha.

vad skoj att både julstuffen och boxen kommit, bra bild vill man ju ha. Du får visa vad du köpt, Jotex har ju så mylt fint =D

Bellman blir också mer vild än tam nu då det är kallare, ännu mer då det är snö sedan =D

kramar