fredag 13 maj 2011

Igår va INGEN rolig dag på jobbet. Fick in en full finne som blev väldigt otrevlig..skulle spränga macken o hela Säter o när de ringde så vart han sur o fråga VEM pratade jag med, vem ringer jag? Jätte obehaglig...en kund som jag känner kom in med sin karl o då vart finnen otrevlig mot honom oxå...hon ringde polisen sen.. Jag vart riktigt rädd..fick jätte ont i magen!!! =(
Han va typ på alla kunder, sa att det va stängt osv.. Så skulle jag öppna idag..tror ni jag sov mycke inatt? Bläääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sen ringer mamma i morse o berättar att det vart jordbävning i Spanien. 12 döda o ja vet inte hur många skadade..o inte långt ifrån där pappa bor. Han ät ju där nu med min bror o hans familj. Jaha klump i magen där oxå o ringer honom i vild panik..han svarar som tur va! Det va 10 min ifrån där han bor men de hade inte känt av någonting alls!! TACK TACK O LOV!!!!


Ozzy är iaf bra i hostan nu! Skönt! Han har varit hostfri i 4 dagar.
Har precis varit ute på kvälls promenad med honom o ska mysa ner mej i soffan med Så Ska Det Låta!=)

Trevlig Helg!


Inga kommentarer: