tisdag 10 maj 2011

Ledig idag! Imorse åkte pappa o bror med familj till Spanien. Inte nååå avis!! haha! Hoppas de får det härligt!!=)

Ska åka med svärmor o köpa lite blommor idag. Har några krukor kvar ute som ska fyllas..

Jag och Ozzy tog en vända på morgonen till husse på jobbet o lämnade lite frukost=) Han är iaf bättre i hostan, Ozzy. Han vart bättre redan 3:e natten då han inte hostade alls..sen tog det om lite. Men inatt har han varit hostfri, igår knappt nått o idag knappt nått heller..men vi fortsätter ta det lugnt tills han är helt frisk. Eller jaa, Ozzy är en sån hund som inte bara kan sätta sej o skita. han måste röra sej lite..så vid rastningarna så åker vi nånstans, så springer han några vändor o sen sätter sej osså hopp in i bilen igen;) haha han är så söt!=)

O jag känner verkligen hur härligt det är o va ledig, det är nått som passar mej, tycker jag borde få gå hem redan nu, haha!=)
Idag går jag in i vecka 24 iaf. Det går framåt=) O filuren grejjar o grejjar där inne....Han var lugn i 1,5-2 dagar men igår körde han igång igen.. Fått för mej att han kommer vara en lugn pojke, men man ska väl inte säga för mycket om den saken, hehe, de kommer väl =) I vilket fall som helst så längtar jag redan som en toook, men han får inte komma ut än, nej nej!!! ;) Han får gott vänta ett tag till=)

Ha en bra dag!=)

Heeeej!!



3 kommentarer:

Marie sa...

Fin magen är och fint du gjort om här. Skönt att åka till Spanien, inte avis nej haha

Marie sa...

Du fick inlogg till den va?

Marie sa...

Tack för alla rader både på privata och anliga.

haha jag helt crazy attt jag kommer ihåg alla detaljer =D

kramar