tisdag 28 juni 2011

Känner mej lite piggare..inte lika ont i ryggen men den e fortfarande jobbig! Men jag tror ju med all säkerhet att jag får stå ut me de tiden ut för jag blir ju inte mindre med tiden =P

Har landat lite mer nu iaf..insett att jag behöver vila som läkarna säger. Slut på jobb för min del nu iaf. Så nu ska ja bara ta de lugnt tills den lilla vill titta ut.

Det är sån tur att vi har världens bästa Ozzy som är så lätt o handskas med. Idag åkte jag o Helena iväg till en skogsväg som vi lunkade fram lite på o Ozzy sprang runt o nosa o vi kasta lite sten o så..o han hade full koll på oss hela tiden. Sedan han hade hostan har han blivit helt annorlunda, så mycke lydigare. Han rymmer inte ens över till grannen längre...DE NI!!=)
Tror nog att han känner på sej att de e nån mer inuti matte som han måste vara rädd om o vakta hihi =)

Nu ska ja åka iväg o köpa lite tändvätska så ska vi grilla till kvällen.




Inga kommentarer: